KORISNE POVEZNICE
Zvanje: | izvanredni profesor |
Funkcija: | prorektorica za studente, obrazovne programe i suradnju |
Telefon: | 052-377-565 052-377-546 |
E-mail: | |
Katedra/služba: | Odsjek za razrednu nastavu |
Godina diplomiranja: | 1994. |
Godina magistriranja: | 2002. |
Godina doktoriranja: | 2009. |
preddiplomski
diplomski
integrirani preddiplomski i diplomski
preddiplomski
poslijediplomski doktorski
Predmet
ponedjeljkom u 8.00 sati i po dogovoru e-mailom
Rođena je u Zagrebu. Diplomirala je 1994. godine na Fakultetu za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu. Na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu magistrirala je 2002. godine i doktorirala 2009. godine. Radila je u Centru za socijalnu skrb Pula od 1994. do 2007. godine. U razdoblju od 1992. do 1994. godine bila je vanjska suradnica Centra za socijalnu skrb Zagreb – Ured Centar, a u razdoblju od 2002. do 2003. godine vanjska suradnica Savjetovališta za djecu, mladež, brak i obitelj Grada Pule. Na Odjelu za obrazovanje učitelja i odgojitelja Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, kao vanjska suradnica radila je od 2004. do 2007. godine. Pored Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti, predaje i na Fakultetu informatike te Odjelu za prirodne i zdravstvene studije, te na Poslijediplomskom sveučilišnom (doktorskom) studiju "Nove paradigme obrazovanja" . Od 2018. godine je vanjski suradnik i predavač na Pedagoškom fakultetu, Sveučilišta u Kopru, Slovenija. Objavljuje znanstvene radove (54) i knjige (10). Sudjelovala je na brojnim međunarodnim znanstvenim i stručnim skupovima, projektima i edukacijama.
PODRUČJE, POLJE I GRANA U KOJOJ JE IZVRŠEN ZADNJI IZBOR U ZVANJE
FUNKCIJE I NAGRADE
DIFFERENCES IN SUSCEPTIBILITY TO PEER PRESSURE WHICH AFFECTS SPECIFIC RISKY BEHAVIORS AMONG STUDENTS OF EDUCATIONAL STUDIES COMING FROM RURAL AND URBAN AREAS
WHO IS MORE SATISFIED WITH THE SCHOOL ENVIRONMENT: VOCATIONAL HIGH SCHOOL STUDENTS OR GYMNASIUM STUDENTS?
The Relation Between The Factors Of Family Resilience and Playing Video Games With Violent Contents
Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog skupa 18. dani Mate Demarina pod nazivom „Novi izazovi u odgoju i obrazovanju“ / Proceeding of the International Scientific Conference 18th Mate Demarin Days "New Challenges in Education"
Classroom environment as an essential factor in the development of quality of primary school teaching
Peer pressure and the use of drugs among university students
Suradnja u inkluzivnim školama: Kako pomoćnici u nastavi procjenjuju njihovu suradnju s učiteljima u razredu?
The influence of family income on students' family resilience in Croatia
Correlation between family resilience factors and the satisfaction with peer relationships
Peer Pressure and the Use of Drugs among University Students
Specifična obilježja razlika u samoprocjenama podložnosti vršnjačkom pritisku studenata Pule i Petrinje
Policija i prevencija problema u ponašanju mladih
Programi prevencije problema u ponašanju u lokalnoj zajednici
Video games with violent contents and family resilience factors
Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići?
Students’ family resilience and the level of parents’ income
Samoprocjene znanja učitelja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem s obzirom na godine radnoga iskustva
Developmental Determinants of Preschool and School Aged Children
UNIVERSITY STUDENTS’ FAMILY RESILIENCE AND THE ORGANIZATION OF THEIR OWN FREE TIME
University Student’s Family Resilience and the Organization of Their Own Free Time
University students’ risky behaviors and the progression rate
55 godina visokoga školovanja učitelja i odgojitelja u Puli
UNIVERSITY TEACHERS' KNOWLEDGE, AWARENESS AND ATTITUDES TOWARD THE EDUCATION OF CHILDREN WITH DEVELOPMENTAL DISABILITIES
Competences of participants in citizenship education
Kompetencije odgojitelja i integracija djeteta s autističnim poremećajem
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Suvremeni modeli rada u dječjem vrtiću i kompetencije odgojitelja
Investing in the development and implementation of different programmes based on risk and need factors related to behavioural disorders
Theory and Practice of Integrated Education from the Perspective of University Teachers: How Much Do We Really Know?
Inappropriate Effects Which the Use of Computer and Playing Video Games Have on Young People
Students playing computer games with elements of violence's self-evaluation - what can we learn from this?
Zbornik radova 13. dana Mate Demarina
Education for development
RELATIONS BETWEEN SOME ASPECTS OF CONSTRUCTIVE USE OF FREE TIME AS A PROTECTIVE FACTOR OF CONDUCT DISORDERS WITH PRIMARY SCHOOL – AGED CHILDREN
Uses and motives for playing online video game - specificities of university students
RAZVOJ I PRIMJENA ISTRAŽIVAČKIH LJESTVICA RIZIČNIH PONAŠANJA MLADIH
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo
Glazba i dijete iz disfunkcionalne obitelji u dječjem vrtiću: prilog muzikoterapiji
Differences in Self-Evaluation of Female and Male Students Concerning the Motives for Playing Online Video Games
The differences in perception of police procedures by the Roma and local woman
Future Teachers’ Attitudes about Certain Aspects of Information and Communication Technologies
Prilagodbe u radu s djecom s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnim ustanovama
Experiences and reasons for substances abuse among the students attending the department of primary education at the University of Pula
Obrazovni i drugi aspekti socijalne isključenosti Roma – neka hrvatska iskustva i mogućnosti
Responsivity factors for treatment of youth with behaviour disorders
Konstruktivno korištenje vremena kao čimbenik zaštite u razvoju poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi
Jesu li društvene mreže sigurne?
Police procedure as a possible indicator of institutional extremism
Relations between behavioral disorders self-assessment and free time sports’ practice in school-aged children
Differences in male and female pupils’ self- assessment of behaviour disorders
School conduct and achievement as predictors of behaviour disorders with elementary school children
Differences in the students playing computer games with and without elements of violence's self-evaluation on the frequency of use of social networks and their applications
Use of ICT and Inappropriate Effects of Computer Use - Future Perspectives of Preschool and Primary School Teachers
Relations between behavioral disorders self- assessment and free time sports’ practice in school-aged children
Međunarodna ljetna škola muzikoterapije na otočju Brijuni: doživljaj za pamćenje
Dostupnost, zlouporaba, štetnost i razlozi uporabe sredstava ovisnosti u mjestu studiranja - procjene pulskih studenata
Prezentacija multimedijskih sadržaja, pamćenje informacija i pažnja
Poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja sa psihološkog, socijalnopedagoškog te informacijskog i komunikacijskog aspekta
Terapija glazbom i dijete iz nepotpune obitelji u dječjem vrtiću
Mladi puljani s poremećajima u ponašanju kroz prizmu upitnika za određivanje intervencije i vođenja slučaja - UZORI/VS
Abuse of addictive substances by elementary school pupils: prevention and early intervention
Prezentacija multimedijskih sadržaja, pamćenje informacija i pažnja
School conduct and achievement as predictors of behaviour disorders with elementary school children
Differences in male and female pupils` self estimates about behaviour disorders
Specifična obilježja obiteljskog okruženja mladih s poremećajima u ponašanju grada Pule
The role of parents and computer use of pupils perpetrators of criminal acts
Rizični i zaštitni čimbenici i potrebe djece i mladih s poremećajima u ponašanju grada Pule
Percepcija učinkovitosti policije i obilježja policijskih službenika
The Roma and Other Istrian Residents’ Opinions about Some Aspects of the Level of Information of the Public by the Police in the Context of Education and Ethnic Discrimination
Uporaba računala u razrednoj nastavi
Utjecaj računalnih igara na mlade i uporaba PEGI alata
Specifični rizici i potrebe djece i mladeži s poremećajima u ponašanju grada Pule
Uporaba ICT-a i neprimjeren učinak korištenja računala iz perspektive budućih učitelja i odgojitelja
Područja rizika i potreba - polazišta u planiranju ranih intervencija za djecu i mlade s poremećajima u ponašanju grada Pule
Specifični rizici i potrebe djece i mladeži s poremećajima u ponašanju Grada Pule i promjene u desetogodišnjem razdoblju
Izloženost romskoga i ostalog stanovništva u Istri viktimizaciji kaznenim djelima
Kvaliteta dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana djece i mladih s poremećajima u ponašanju
Obrazovanje kao interkulturalni medij u funkciji pristupa informacijama
Neka obilježja maloljetničke delinkvencije na području nadležnosti policijske postaje Rovinj
Obilježja školovanja djece i mladih s aktivnim i pasivnim poremećajima u ponašanju
Istarski Romi žrtve kriminaliteta: percepcija različitih obilježja stupnja sigurnosti Roma i ostalog stanovništva Istre
Skupni savjetovališni rad s mladima-procjena privlačnosti skupine kao jedan od preduvjeta uspješnosti tretmana
Zlouporaba sredstava ovisnosti i rizični čimbenici u obiteljima djece i mladeži s poremećajima u ponašanju grada Pule
Kvaliteta dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana kao preduvjet uspješnog socijalno-pedagoškog rada
Rizici i intervencije za djecu i mladež s poremećajima u ponašanju grada Pule
Prosudba rizika i potreba u svrhu planiranja intervencija za djecu i mladež s poremećajima u ponašanju Grada Pule
Neka obilježja obitelji i roditelja kao rizičnih čimbenika za pojavu i razvoj poremećaja u ponašanju djece i mladeži
Rizici i potrebe - polazišta u planiranju preventivnih intervencija za djecu i mladež Grada Pule
Neki problemi u primjeni pozitivnih pravnih propisa u praksi defektologa-socijalnog pedagoga pri Centru za socijalnu skrb