Očekuje se da će nakon završetka sveučilišnog diplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja magistar biti sposoban:
Opće kompetencije
a) Instrumentalne kompetencije
- Interpretirati i primijeniti nove spoznaje iz stručne i znanstvene literature
- Izvršiti i prezentirati istraživanje na razini znanstvenog rada
- Primijeniti odgovarajuće prezentacijske i komunikacijske vještine
- Koristiti materinski i barem jedan strani jezik na akademskoj razini
- Koristiti obrazovnu i informacijsku tehnologiju na naprednoj razini
- Konstruktivno rješavati probleme u okviru profesionalnog polja rada
- Kritički promišljati o vlastitom radu i radu suradnika
b) Interpersonalne kompetencije
- Organizirati i voditi timski rad (istraživanja, projekti, zajednice učenja, stručni aktivi ...)
- Primijeniti znanja i pravila o grupnoj dinamici i timskom radu
- Pratiti novozaposlenog odgojitelja tijekom pripravničkog staža u ulozi mentora
- Primijeniti načela tolerancije, različitosti i multikulturalnosti u radu s djecom i odraslima
- Primijeniti načela profesionalne etike u istraživanju i suradnji s drugima (odraslima i djecom)
Specifične kompetencije
- Interpretirati i vrednovati suvremene teorije predškolskog odgoja i obrazovanja
- Koristiti suvremene teorije predškolskog odgoja i obrazovanja u rješavanju konkretnih pedagoških problema
- Integrirati antropološke, pedagoške, psihološke, kulturne, sociološke i druge spoznaje o suvremenom djetinjstvu u odgojnoobrazovni rad
- Sudjelovati u kreiranju obrazovne politike u području ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
- Planirati, provoditi i dokumentirati kurikulum skupine u skladu s potrebama i interesima djece
- Organizirati prostor i poticajno okruženje za igru i učenje djece rane i predškolske dobi
- Osmisliti i izraditi strukturirane i nestrukturirane didaktičke materijale za odgojnoobrazovni rad
- Provoditi i vrednovati aktivnosti za zadovoljavanje odgojnoobrazovnih potreba u kineziološkom, umjetničkom, jezično-komunikacijskom i istraživačko-spoznajnom području
- Dokumentirati, analizirati i vrednovati elemente odgojnoobrazovnog procesa u predškolskoj ustanovi
- Uspostaviti i provoditi suradnju s roditeljima, ostalim odgojiteljima, stručnjacima iz raznih područja i predstavnicima lokalne i šire zajednice
- Primijeniti načela profesionalne etike u istraživanju i suradnji s drugima (odraslima i djecom)
- Organizirati pripravnički staž i voditi pripravnike tijekom stažiranja