Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O vanjskom suradniku

izv. prof. dr. sc. Dijana Drandić

Zvanje: izvanredni profesor
E-mail: E-mail
Organizacijska jedinica: Odsjek za rani i predškolski odgoj i obrazovanje , Muzička akademija u Puli
Godina doktoriranja:2013.

Nastava

prijediplomski

diplomski

prijediplomski

Konzultacije

Nakon predavanja i putem maila

Životopis

Izv. prof. dr. sc. Dijana Drandić, doktorirala je na Odsjeku za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu iz područja društvenih znanosti, znanstveno polje pedagogija, grana posebne pedagogije, dana 15.03.2013. godine, obranom doktorske disertacije "Interkulturalna osjetljivost nastavnika kao pretpostavka razvoja interkulturalne osjetljivosti učenika" pod mentorstvom prof. dr. emerita Vedrane Spajić - Vrkaš.

Usporedno razvija svoju znanstveno-istraživačku karijeru u području interkulturalne pedagogije, inkluzivnog odgoja i obrazovanja te metodologije znanstvenih istraživanja iz šireg područja pedagogije. Napisala i objavila veći broj znanstvenih i stručnih radova, znanstvenih knjiga i monografija te poglavlja u znanstvenim knjigama i priručnika. Mentorica je preko 50 studenata u izradi završnih i diplomskih radova te doktorske disertacije. Sudjelovala je sa izlaganjima na brojnim međunarodnim i domaćim znanstvenim simpozijima i konferencijama. Recenzentica je u relevantnim stranim i domaćim znanstvenim časopisima i monografijama.

Članica je Hrvatskog pedagogijskog društva - HPD.

 

Profesionalni interesi i članstva

Interkulturalna pedagogija; Inkluzivna pedagogija.

 

Nagrade i priznanja

Za svoj znanstveni i stručni rad te značajna ostvarenja u odgojno-obrazovnoj djelatnosti, dobila je dva sveučilišna priznanja:

- 2021. godine Priznanje za poseban doprinos razvoju Odsjeka za Glazbenu pedagogiju Muzičke akademije u Puli

- 2022. godine Priznanje za poseban doprinos razvoju Fakulteta informatike u Puli

Znanstveni radovi (CroRIS)

Socijalna integracija djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtićke skupine
Patafta, Aneta
(2025)
IKT kot pomoč pri izobraževanju otrok s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami
Etinger, Darko; Babić Peruško, Lidija; Drandić, Dijana
Jan Čibej, v samozaložbi Kočevje, (2025)
Nastava Informatike u osnovnoj školi iz perspektive učenika
Drandić,Dijana;Baljkas Klisović,Josipa
Druga međunarodna znanstvena konferencija: Globalne i lokalne perspektive pedagogije - knjiga sažetaka,Filozofski fakultet u Osijeku, (2025) str. 68-69
Socijalizacija djece s teškoćama u razvoju
Čatić, Almira
(2025)
Primjena Montessori pedagogije u radu s djecom s teškoćama u razvoju
Bubalo, Sara
(2025)
Osnove metodologije istraživanja: udžbenik za studente
Drandić,Dijana
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate, (2025)
Uključivanje djece iz autističnog spektra u redovne dječje vrtiće
Lizzul, Isabella
(2025)
Korelacija nastavnog predmeta Glazbena kultura s ostalim predmetima u primarnom odgoju i obrazovanju
Guterman,Nika
(2025)
Croatian-Italian language contacts and intercultural education of children in Croatia
Drandić, Dijana; Lazarić, Lorena; Šegon, Emili
INTED2024 Proceedings: 18th International Technology, Education and Development Conference : Conference Proceedings,IATED Academy, (2024) str. 1466-1473, doi: 10.21125/inted.2024.0430
Dobrobit glazbenog obrazovanja u razvoju temeljnih kompetencija učenika s teškoćama
Drandić, Dijana
Kakav odgoj želimo? znanstvena monografija,Sveučilište u Zadru, (2024) str. 369-387, doi: 10.15291/9789533315379.23
Humanoidni roboti u radu s djecom s poteškoćama
Krezo, Katarina
(2024)
Izbor istarskih napjeva za nastavu glazbene kulture
Licul, Ivan
(2024)
(Ne)jednaki u vrtiću-inkluzija djece s teškoćama u razvoju
Stojanović, Eni
(2024)
Stavovi učitelja i studenata glazbe o korištenju čakavskog narječja u nastavi Glazbene kulture
Glasnović, Ana
(2024)
Encouraging creative thinking and programming in (potentially) gifted students in the classroom using Scratch
Borović, Nikolina
(2024)
Utjecaj humanoidnih robota na djecu iz spektra autizma osnovnoškolske dobi
Miletić, Ana-Marija
(2024)
IKT kao pomoć u obrazovanju djece s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Etinger, Darko; Babić Peruško, Lidija; Drandić, Dijana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, (2024)
Micro:bit računala u nastavi s darovitom djecom
Zuban, Maja
(2023)
Mišljenje roditelja i učenika o važnosti nastavnog predmeta Informatika u osnovnoj školi
Baljkas Klisović, Josipa
(2023)
Intercultural Education:Italianisms in Children’s Spoken Language
Drandić, Dijana; Lazarić, Lorena; Šegon, Emili
(2023)
IKT kao podrška u obrazovanju djece s posebnim potrebama
Babić Peruško, Lidija
(2023)
Odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u vrtiću - priprema za školu
Iskra, Martina
(2023)
Children with special needs and children with developmental disabilities in regular kindergartens
Katalinić, Matea
(2023)
Inkluzija djece s poteškoćama u redovne vrtićke skupine
Petretić, Elisabetta
(2023)
Pedagoški aspekti u radu skladatelja Jana Vlašimskog
Mihaljević, Ena
(2023)
Stavovi odgojitelja o provođenju kreativno-stvaralačkih aktivnosti u dječjem vrtiću s djecom s teškoćama u razvoju
Drandić,Dijana;Katić,Antonia
Magistra Iadertina, 18 (2023) str. 115-131
Benefits of inclusion for all students from the perspective of learning support teachers and school teachers
Drandić, Dijana
ICERI 2023 : 16th International Conference of Education, Research and Innovation : Conference Proceedings,IATED Academy, 1 (2023) str. 28-36, doi: 10.21125/iceri.2023.0022
Samoniklo bilje u funkciji prilagodbe poljoprivrednog i turističkog sektora klimatskim promjenama
Goreta Ban, Simljana; Težak Damijanić, Ana; Ban Dean; Major Nikola; Šergo, Zdravko; Drandić, Dijana; Marjanović, Boris; Čehić Marić, Ana; Išić, Nina; Kovačević, Tvrtko Karlo; Pičuljan, Marija; Anđelini, Marta; Luk, Ninoslav; Begić, Martina; Etinger, Marita;
Istarsko Veleučilište - Università Istriana di scienze applicate, (2023)
Samoniklo bilje u borbi s klimatskim promjenama: Sinergija poljoprivrede i turizma
Damijanić Težak, Ana; Goreta Ban, Smiljana, Čehić, Ana; Major, Nikola, Šergo, Zdravko; Drandić, Dijana; Marjanović, Boris; Luk, Ninoslav; Begić, Martina; Išić, Nina; Kovačević, Tvrtko Karlo; Pičuljan, Marija; Sivec, Marta
Istarsko veleučilište, (2023)
Zavičajnost u glazbenom odgoju učenika na primjeru čakavskog narječja
Glasnović, Ana
(2023)
Zavičajna kultura i tradicijska glazba Istre u odgoju i obrazovanju učenika
Licul,Ivan
(2022)
Odgoj i obrazovanje djece s teškoćama
Devčić, Nikolina
(2022)
Cultural intelligence: Key intelligence of the 21st century? Validation of CQS instrument
Piršl, Elvi ; Drandić, Dijana ; Matošević, Andrea
Medijske studije, 13 (2022) str. 90-105, doi: 10.20901/ms.13.25.5
Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u vrtićkim ustanovama
Ćuk, Ingrid
(2022)
Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju
Katić, Antonia
(2022)
Predškolski odgoj djece s teškoćama u razvoju
Tomljanović, Katarina Maria
(2022)
Zavičajna kultura i tradicijska glazba Istre u odgoju i obrazovanju učenika
Licul, Ivan
(2022)
Interkulturalni odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena ; Vivoda, Larisa
Nova promišljanja o djetinjstvu: zbornik radova s međunarodne znanstveno-umjetničke konferencije održane u Zadru 4. i 5. lipnja 2021.,Sveučilište u Zadru, (2022) str. 409-422
Classroom Atmosphere
Kadum, Sandra ; Lazarić Lorena ; Drandić, Dijana
Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije 19. dani Mate Demarina „Razvojni aspekti u odgoju i obrazovanju“,Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, (2022) str. 67-78
Tradicijsko glazbovanje u kontekstu interkulturalnog odgoja djece predškolske dobi
Drandić, Dijana
Mùzika:zvuk, logos, odgoj i obrazovanje, terapija,Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, (2022) str. 13-28
Interkulturalni odgoj i obrazovanje od „malih nogu"
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena ; Vivoda, Larisa
Knjiga sažetaka Međunarodne znanstveno-umjetničke konferencije Nova promišljanja o djetinjstvu.,Sveučilište u Zadru, (2021) str. 40-41
Samoprocjena interkulturalnih kompetencija studenata glazbe
Burić, Dajana
(2021)
Vršnjačko nasilje nad djecom s teškoćama u razvoju putem interneta i mobilnih aplikacija
Božić, Lidija
(2021)
Traditional (Folk)Music in Intercultural Education of Students
Drandić, Dijana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Jadan Elizabeta
Intercultural Education - Conference Proceedings,Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, (2021) str. 141-153
Novi trendovi i tehnologije poučavanja iz perspektive nastavnika srednjih škola u Hrvatskoj
Drandić, Dijana ; Berc, Tatjana
11. mednarodna konferenca EDUvision 2021 »Novi izzivi današnjega časa - priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja«,EDUvision, (2021) str. 22-35
Spremnost djece za školu iz perspektive učitelja
Kadum, Sandra ; Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021) str. 583-596, doi: 10.31192/np.19.3.8
Uloga odgajatelja i roditelja u radu s djecom s teškoćama
Čuturić, Antonela
(2021)
˝Zajedno rastemo˝ - odgoj i obrazovanje za interkulturalne vrijednosti
Leko, Iva
(2021)
Tradicijska(folklorna)glazba u interkulturalnom odgoju i obrazovanju učenika
Drandić, Dijana ; Gortan-Carlin, Ivana, Paula ; Jadan, Elizabeta
Intercultural Education - Book of Abstracts / Obrazovanje za interkulturalizam - knjiga sažetaka,Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, (2020) str. 71-72
The Relation Between The Factors Of Family Resilience and Playing Video Games With Violent Contents
Radetić-Paić, Mirjana ; Drandić, Dijana ; Čakarić, Matija
Zbornik Odseka za pedagogiju, 29 (2020) str. 89-106, doi: 10.19090/zop.2020.29.89-106
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola
Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive,Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, (2020) str. 137-148
Utjecaj, razvoj i poticanje zavičajnog identiteta kod djece u vrtiću i obitelji
Vivoda, Larisa
(2020)
Zavičaj u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana ; Bruner, Andrea
Knowledge - International Journal, 40 (2020) str. 361-366
Suradnja u inkluzivnim školama: Kako pomoćnici u nastavi procjenjuju njihovu suradnju s učiteljima u razredu?
Drandić, Dijana ; Radetić-Paić, Mirjana
Ljetopis socijalnog rada, 27 (2020) str. 151-178, doi: 10.3935/ljsr.v27i1.287
Odgojno-obrazovne vrijednosti romske kulture u nastavnom procesu
Nikolić, Petar
(2020)
Monte Librić, regionality in context
Drandić, Dijana ; Lazarić Lorena
Ekonomska istraživanja, 33 (2020) str. 1255-1264, doi: 10.1080/1331677X.2020.1723428
Romske pjesme u nastavnom procesu:vokalno-tehnički aspekti i odgojne vrijednosti
Nikolić, Petar
(2020)
Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi
Bruner, Andrea
(2019)
Obrazovanje Roma-put prema boljoj integraciji u društvo
Drandić, Dijana
Programi prevencije problema u ponašanju u lokalnoj zajednici,Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, (2019) str. 141-152
Kompetencije studenata glazbene pedagogije: teorijski i praktični aspekti-Peti međunarodni forum studenata glazbene pedagogije
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, (2019)
Usporedna analiza stavova o učenju uz glazbu između učenika osnovnih i srednjih škola
Drandić, Dijana ; Jadan, Elizabeta
Šesti međunarodni simpozoj glazbenih pedagoga/ Sixth International symposium of music Pedagogues Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena/Music Education in the context of present and future changes - Glazba u školi_ stanje i perspektive/Music in Schools-State and Perspectives Knjiga sažetaka/Book of Abstracts,Sveučilište Josipa Juraja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, (2019) str. 40-41
Obrazovni programi i uporaba računalnih tehnologija u srednjoškolskoj nastavi
Berc, Tatjana
(2019)
Komparativno istraživanje interkulturalnih stavova i vrijednosti učitelja osnovnih škola u Puli i Vukovaru
Španja, Zoran
(2019)
Pedagoški aspekti rada Brune Bjelinskog
Pavić, Andrea
(2019)
Poticanje razvoja zavičajnog identiteta učenika kroz tradicijske vrijednosti i kulturu
Vidović, Mišel
(2019)
Interkulturalni aspekt vjerskog turizma
Klečina, Dario
(2019)
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
Drandić, Dijana
Pedagogija u vremenu promjene,Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, (2018) str. 12-12
Learning support teacher in inclusive education
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, (2018)
Utjecaj migracijskih procesa na kulturnu dimenziju društva
Brblić, Katarina
(2018)
Učenje uz glazbu - stavovi i interesi učenika osnovnih škola sedmih i osmih razreda
Jadan, Elizabeta
(2018)
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
Drandić, Dijana
Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem,Hrvatsko pedagogijsko društvo, (2018) str. 26-26
Facial Expressions: Can Parents Recognise Children’s Emotions
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana ; Tomažić, Sara
Metodički obzori = Methodological horizons, 12 (2017) str. 24-36
Predrasude i stereotipi kao prepreke u interkulturalnim susretima
Jurešić, Adriana
(2017)
Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog obrazovanja
Drandić, Dijana
Napredak (Zagreb), 158 (2017) str. 439-459
Early bilingualism in a multicultural community
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje,Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje = Croatian journal of education, 19 (2017) str. 129-143, doi: 10.15516/cje.v19i0.2443
Traditional music games in kindergarten
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 : tema simpozija "Budućnost glazbene nastave : diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti" : zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Music Pedagogy in the Context of Present and Future Changes,Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, (2017) str. 72-88
Traditional music games in kindergarten
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena
Fifth International Symposium of Music Pedagogues - Future of Music Teaching: Discourses on Pedagogy in Music,Academy of Music in Pula Juraj Dobrila University of Pula, (2017) str. 33-33
Integration of Roma Children from the Educational Inclusion Perspective
Drandić, Dijana ; Piršl, Elvi
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse,Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; OMEP Hrvatska, (2017) str. 66-75
Projekt "Zajedno do znanja"
Drandić, Dijana
Osiguravanje pomoćnika učenicima s teškoćama u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, (2016)
Etnička distanca i međukulturalni odnosi
Poropat, Sanda
(2016)
Interculturalism through communication in conflict and asymmetric relations
Farena, Kristina
(2016)
Utjecaj migracija na različite kulturne zajednice
Lukić, Mia
(2016)
Utjecaj tradicijske glazbe na razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika
Drandić, Dijana
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja,Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, (2016) str. 158-167
Projekt "MOZAIK 2"
Drandić, Dijana
Osiguravanje pomoćnika učenicima s teškoćama u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, (2016)
Važnost jezičnih igara u predškolskoj ustanovi
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana ; Hržić, Veronika
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije,Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, (2016) str. 157-167
Intercultural sensitivity of teachers
Drandić, Dijana
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje,Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje = Croatian journal of education, 18 (2016) str. 837-857, doi: 10.15516/cje.v18i3.1751
Rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti kod studenata
Drandić, Dijana
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja,Život i škola = Life and school, 62 (2016) str. 133-143
Razvoj dvojezičnosti u višekulturnom okruženju talijanskog vrtića
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana ; Žigante, Linda
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika,Sveučilište u Zadru, (2016) str. 79-93
Projekt „MOZAIK-PoMOćnici u nastavi ZA Integraciju učeniKa u Istri“
Drandić, Dijana
Osiguravanje pomoćnika učenicima s teškoćama u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, (2015)
Integration of Roma Children from the Educational Inclusion Perspective
Drandić, Dijana ; Piršl, Elvi
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje:teorije, politike i prakse,Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, (2015) str. 24-24
Projekt "Školovanje bez diskriminacije-ulog u tolerantno društvo"
Drandić, Dijana
Osiguravanje pomoćnika učenicima s teškoćama u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, (2015)
Rana dvojezičnost u višekulturnoj zajednici
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana
3. Međimurski filološki dani,Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), (2015) str. 53-54
Rana dvojezičnost u višekulturnoj zajednici
Lorena Lazarić ; Drandić, Dijana
3. Međimurski filološki dani,Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), (2015)
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja,Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, (2015) str. 137-137
Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije
Drandić, Dijana
Pedagogijska istraživanja, 12 (2015) str. 117-132
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education,Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, (2015) str. 245-255
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu
Drandić, Dijana
Dijete i estetski izričaj,Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, (2014) str. 233-252
Utjecaj tradicijske glazbe na razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika
Drandić, Dijana
1. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja : zbornik sažetaka,Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, (2014) str. 38-39
Intercultural Education in the Croatian Context: Roma Inclusion in the Adult Education System
Drandić, Dijana
IAIE Zagreb 2013: Unity and Disunity, Connections and Separations: Intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation /Conference proceedings,,Interkultura / IAIE, (2014) str. 259-266
Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika
Drandić, Dijana
Pedagogija, obrazovanje i nastava,Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, (2014) str. 204-214
Interkulturalne kompetencije nastavnika i barijere u interkulturalnoj komunikaciji
Drandić, Dijana
Pedagogija i kultura - Interkulturalna pedagogija:prema novim razvojima znanosti o odgoju,Hrvatsko pedagogijsko društvo, (2013) str. 73-82
Uloga i kompetencije nastavnika u interkulturalnom obrazovanju
Drandić, Dijana
Magistra Iadertina, 8 (2013) str. 49-57
Intercultural Education in the Croatian Context: Roma Inclusion in the Adult Education System
Drandić, Dijana
IAIE Zagreb conference: Unity and Disunity, Connections and Separations: Intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation,IAIE - International Association for Intercultural Education and Faculty of Humanities and Social Sciences – Department of Pedagogy in Zagreb, (2013)
Intercultural sensitivity of teachers as precondition for the development of intercultural sensitivity of pupils
Drandić, Dijana
(2013)
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu
Drandić, Dijana
Dijete i estetski izričaji,Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, (2011) str. 40-41
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture
Drandić, Dijana
Glas i glazbeni instrument u odgoju i obrazovanju/Monografija umjetničko znanstvenih skupova 2007-2009/,Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, (2010) str. 46-53
Regionalna raznolikost Istre i cjeloživotno obrazovanje učitelja
Drandić, Dijana
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja,Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, (2010) str. 397-405
Traditional music within the context of intercultural competencies of the teacher
Drandić, Dijana
Pedagogijska istraživanja, 7 (2010) str. 95-108
Projekt „Za hrvatsku pismenost: Put do poželjne budućnosti“
Drandić, Dijana
Inkluzivno obrazovanje, (2008)
Kompetencije učitelja u multikulturalnom okruženju
Drandić, Dijana
(2008)
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture
Drandić, Dijana
Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata,Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, (2008) str. 92-93
Regionalna raznolikost Istre i cjeloživotno obrazovanje učitelja
Drandić, Dijana
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja,Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, (2008) str. 42-43
Carl A. Grant and Christine E. Sleeter:Doing multicultural education for achievement and equity (2007) New York: Routledge – Taylor and Francis Group, p.267
Drandić, Dijana
Pedagogijska istraživanja, 5 (2008) str. 252-254
Parker J. Palmer:The courage to teach: exploring the ineer landscape of a teacher᾿s life (2007) San Francisco, U.S., Jossey-Bass Inc., 248 p.
Drandić, Dijana
Metodika,Metodika , 9 (2008) str. 478-481
Kompetencije učitelja u multikulturalnom okruženju
Drandić, Dijana
(2008)