KORISNE POVEZNICE
Zvanje: | docent |
E-mail: | |
Organizacijska jedinica: | Odsjek za rani i predškolski odgoj i obrazovanje |
Godina diplomiranja: | 2008. |
Godina doktoriranja: | 2018. |
prijediplomski
diplomski
integrirani prijediplomski i diplomski
prijediplomski
doktorski
cjeloživotno učenje
Prema utvrđenom rasporedu i u dogovoru sa studentima; za izvanredne studente moguće i online.
Rođena je u Rijeci, gdje je završila osnovnu i srednju školu. U Rijeci je završila studij Predškolskog odgoja, te potom studij Razredne nastave , te stkela nazive odgajatelj predškolske djece, i kasnije, učiteljice razredne nastave. Nekoliko je godina radila kao odgajatelj predškolske djece u različitim vrtićima. Od 2010.radila je na Učiteljskom fakultetu u Rijeci. 2018.je doktorirala pri Pedagoškom fakultetu u Ljubljani pod mentorstvom prof.dr.sc.Milene Valenčič Zuljan, a na temu Profesionalnog razvoja odgajatelja u Republici Hrvatskoj. Od listopada 2021.radi na mjestu docenta pri Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Bavi se i psihodramom. Područja njena znanstvena i stručna interesa su darovita djeca i učenici, profesionalna etika i profesionalni razvoj, obitelj, podrška i suradnja s obitelji, STEM u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju te pripovijedanje, biblioterapija i psihodrama.
Blanuša Trošelj, D., Žigulić, K.and Petrić, V. (2022). Movement and integrated learning: preschool teachers’ competence. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 35:1, 3778-3787. https://doi.org/10.1080/1331677X.2021.2004188
Blanuša Trošelj, D., Peić Papak, P. and Zuljan, D. (2021). Teacher self-assessment of their science and technics competences and professional development. Revija za elementarno izobraževanje journal of elementary education. Vol. 14, No. 1 , pp. 73–92. https://doi.org/10.18690/rei.14.1.73-92.2021
Bouillet, Dejana; Blanuša Trošelj, Danijela; Skočić Mihić, Sanja; Petrić, Vilko Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike. Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2021
Blanuša Trošelj, D., Franković, K. and Valenčič Zuljan, M. (2020). Preschool teachers’ involvement in informal learning as an important factor of their professional development. Andragoška spoznanja/Studies in Adult Education and Learning, 26(3), 69-85. https://doi.org/10.4312/as.26.3.69-85
Skočić Mihić, S., Blanuša Trošelj, D. and Katić, V. (2019). Influence of Inservice Preschool Teachers' Education on their Percived Competences for Counselling Parents. CEPS Journal, vol.9, N.1, 2019. https://doi.org/10.26529/cepsj.658
Blanuša Trošelj, D. and Frković Lenac, L. (2017). Men in the Preschool Teachers' Profession – Motives and Experiences an the Beginning of their Professional Development. In: Vujičić, L., Holz, O., Duh, M., Michilsen, M. (Eds.). Contribution to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood. LIT.
Skočić Mihić, S. Blanuša Trošelj, D. and Zoričić, T. (2017). Jesu li odgajatelji upoznati s problemskim slikovnicama i slikovnicama i slikovnicama o djeci s poteškoćama. In Mendeš, B. and Vidović Schreiber, T. (Ed.): Dijete, knjiga i novi mediji. Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom. Filozofski fakultet u Splitu; Savez društava Naša djeca Hrvatske
Blanuša Trošelj, D. and Ivković, Ž. (2016). Building the profession: professional ethics and preschool teacher’s education. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(3), 403-420.
Blanuša Trošelj, D., Mikelić, K. and Skočić Mihić, S. (2016). Dominantna etička pitanja odgojitelja pri savjetovanju roditelja. In Tatković, N., Radetić-Paić, M. and Blažević, I. (Ed.): Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zbornik radova. Dječji vrtić Medulin i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.
Skočić Mihić, S., Dragičević, J. and Blanuša Trošelj, D. (2016). Kako roditelji potencijalno darovite djece percipiraju stručnu podršku u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. U Zrilić, S. (Ur.): Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika. Međunarodni znanstvenistručni skup. Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar.
Blanuša Trošelj, Danijela (2015). Profesionalna etika odgajatelja djece rane i predškolske dobi. In Ivon, H. and Mendeš, B. (Ed.): Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja-izazov za promjene. Znanstvena monografija. 161-173. Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet.
Skočić Mihić, S., Blanuša Trošelj, D. and Katić, V. (2015). Odgajatelji predškolske djece I savjetodavni rad s roditeljima. Napredak, 156, 4; 385-401.
Blanuša Trošelj, D. and Srića, S. (2014). Television Contents and Children's Free Kindergarten Play. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje/Croatian Journal of Education; 16, 25-41.
Valenčič Zuljan, M. and Blanuša Trošelj, D. (2014). Profesionalni razvoj z vidika vzgojiteljevih pojmovanj. Andragoška spoznanja: The Andragogic Perspectives.
Centar za poticanje darovitosti Rijeka
Škola kao "gnijezdo" darovitosti- poticajno okrućenje za dobrobit sve djece. (2022-2023). Professional project. Centar za poticanje darovitosti. Project leader.
Uspostavljanje sustava za praćenje tjelesne aktivnosti suvremenom tehnologijom u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [ 2019 – 2022 ] Scientific project. Associate. uniri-drustv-18-268. Leader: doc.dr.sc. Vilko Petrić.
Unaprjeđivanje inkluzivnosti inicijalnog obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi [ 2020 – 2021 ] Professional project. Associate. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, uz sudjelovanje Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, Filozofskog fakulteta, Sveučilišta u Splitu, Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja, Strossmayera u Osijeku te Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Igram se, istražujem, spoznajem – program poticanja darovitih učenika osnovnih škola Grada Rijeke [ 2019 – 2020 ] Professional project. Associate. Dom mladih Rijeka.
Kultura odgojno obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja [ 2013 – 2017 ] Scientific project. Associate. 13.10.2.2.01; Sveučilište u Rijeci; ; https://portal.uniri.hr/project/istrazivanje_vujicic, leader: izv. prof. dr. sc. Lidija Vujičić.
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli
A: Negrijeva 6
52100 Pula
Hrvatska
T: +385 52 877 420
F: +385 52 377 013
E: fooz-ured@unipu.hr
fooz.unipu.hr
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli