Title: | Assistant professor |
E-mail: | |
Department: | Odsjek za rani i predškolski odgoj i obrazovanje |
Graduation year: | 2008 |
PhD graduation year: | 2018 |
undergraduate
graduate
integrated undergraduate and graduate
doctoral
Blanuša Trošelj, D., Žigulić, K.and Petrić, V. (2022). Movement and integrated learning: preschool teachers’ competence. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 35:1, 3778-3787. https://doi.org/10.1080/1331677X.2021.2004188
Blanuša Trošelj, D., Peić Papak, P. and Zuljan, D. (2021). Teacher self-assessment of their science and technics competences and professional development. Revija za elementarno izobraževanje journal of elementary education. Vol. 14, No. 1 , pp. 73–92. https://doi.org/10.18690/rei.14.1.73-92.2021
Bouillet, Dejana; Blanuša Trošelj, Danijela; Skočić Mihić, Sanja; Petrić, Vilko Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike. Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2021
Blanuša Trošelj, D., Franković, K. and Valenčič Zuljan, M. (2020). Preschool teachers’ involvement in informal learning as an important factor of their professional development. Andragoška spoznanja/Studies in Adult Education and Learning, 26(3), 69-85. https://doi.org/10.4312/as.26.3.69-85
Skočić Mihić, S., Blanuša Trošelj, D. and Katić, V. (2019). Influence of Inservice Preschool Teachers' Education on their Percived Competences for Counselling Parents. CEPS Journal, vol.9, N.1, 2019. https://doi.org/10.26529/cepsj.658
Blanuša Trošelj, D. and Frković Lenac, L. (2017). Men in the Preschool Teachers' Profession – Motives and Experiences an the Beginning of their Professional Development. In: Vujičić, L., Holz, O., Duh, M., Michilsen, M. (Eds.). Contribution to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood. LIT.
Skočić Mihić, S. Blanuša Trošelj, D. and Zoričić, T. (2017). Jesu li odgajatelji upoznati s problemskim slikovnicama i slikovnicama i slikovnicama o djeci s poteškoćama. In Mendeš, B. and Vidović Schreiber, T. (Ed.): Dijete, knjiga i novi mediji. Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom. Filozofski fakultet u Splitu; Savez društava Naša djeca Hrvatske
Blanuša Trošelj, D. and Ivković, Ž. (2016). Building the profession: professional ethics and preschool teacher’s education. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(3), 403-420.
Blanuša Trošelj, D., Mikelić, K. and Skočić Mihić, S. (2016). Dominantna etička pitanja odgojitelja pri savjetovanju roditelja. In Tatković, N., Radetić-Paić, M. and Blažević, I. (Ed.): Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zbornik radova. Dječji vrtić Medulin i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.
Skočić Mihić, S., Dragičević, J. and Blanuša Trošelj, D. (2016). Kako roditelji potencijalno darovite djece percipiraju stručnu podršku u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. U Zrilić, S. (Ur.): Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika. Međunarodni znanstvenistručni skup. Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar.
Blanuša Trošelj, Danijela (2015). Profesionalna etika odgajatelja djece rane i predškolske dobi. In Ivon, H. and Mendeš, B. (Ed.): Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja-izazov za promjene. Znanstvena monografija. 161-173. Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet.
Skočić Mihić, S., Blanuša Trošelj, D. and Katić, V. (2015). Odgajatelji predškolske djece I savjetodavni rad s roditeljima. Napredak, 156, 4; 385-401.
Blanuša Trošelj, D. and Srića, S. (2014). Television Contents and Children's Free Kindergarten Play. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje/Croatian Journal of Education; 16, 25-41.
Valenčič Zuljan, M. and Blanuša Trošelj, D. (2014). Profesionalni razvoj z vidika vzgojiteljevih pojmovanj. Andragoška spoznanja: The Andragogic Perspectives.