KORISNE POVEZNICE
Zvanje: | docent |
Lokacija: | 35 |
E-mail: | |
Katedra/služba: | Odsjek za predškolski odgoj i razrednu nastavu na talijanskom jeziku |
sveučilišni preddiplomski
sveučilišni diplomski
sveučilišni integrirani preddiplomski i diplomski
stručni preddiplomski
Srijeda - 15.30 - 16.30. Prema dogovoru - mailom
Kabinet 35 (II kat)
Na fakultetu „Scienze della Formazione“ u Bologni diplomirao je 2003. godine (110/110 e lode). Pri sveučilištu UniAdrion završio je Master na području turizma (30/30). Na Sveučilištu u Bologni 2007. godine stekao je doktorat iz pedagogije. U 2006. godini boravio je na Sveučilištu Brown (Brown University) u okviru međusveučilišne razmjene znanstvenika. 2001./2002. akademsku godinu proveo je na Sveučilištu „Universidad de Murcia". 2009./2010. akademske godine predavao je na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Od 2009. godine predaje na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Aktivan je i u civilnom društvu. Godinama se bavi obrazovanjem i EU projektima u sklopu udruge Informo čiji je i jedan od osnivača, te aktualni predsjednik. Putem institucija talijanske manjine u Hrvatskoj i Sloveniji i udruge Informo sudjelovao je u izradi i provedbi nekoliko znanstvenih i stručnih projekata. Napisao je dvije znanstvene knjige i suautor je raznih publikacija iz širega područja andragogije, pedagogije i sociologije.
FUNKCIJE I NAGRADE
DATUM ZADNJEG IZBORA U ZVANJE
PODRUČJE, POLJE I GRANA U KOJOJ JE IZVRŠEN ZADNJI IZBOR U ZVANJE
GAME AND ICT – FROM TRADITIONAL TO MODERN
Alternativni dječji vrtići i IKT
NTC (NIKOLA TESLA CENTER) CAMP AND INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES – KIDS EVALUATION OF INNOVATIVE LEARNING TECHNIQUES
EDUCATION AND MEDIA USAGE - ANALYSIS AMONG CHILDREN 9 AND 10 YEARS OLD
Communication with Parents Using Modern Communication Media: Attitudes of Future Preschool Teachers
NTC Learning System and ICT for Kids Analysis of a Contemporary Innovative Learning Methodology
ICT and children s leisure time
Family hotels' use of ICT in entertaining children and recommendations for inclusion of wearable devices
ICT Content Learned Through NTC Learning System Methodology
ICT, Digital Rest (or Tiredness?) Spending Free Time in Front of a Screen
Darovitost i informacijsko-komunikacijske tehnologije
Sviluppo delle abilità personali nel bambino: analisi di un percorso di formazione sul triangolo bambino - genitore - scuola
NTC program-značaj kretanja kao osnove razvoja mozga i problem sedentarnog ponašanja kod djece
YouTube
All-day babysitting campus for tourists
Information Technology and Young people
Use of Smartphones in 6th and 7th Grade (Elementary Schools) in Istria: Pilot Study
Online video games and young people
Etica della professione docente : compendio universitario per studenti del corso di laurea in studi magistrali
Information Technology and young people
Modern challenges in the use of information and communication technologies and encouraging divergent thinking in preschool children
Differences in Self-Evaluation of Female and Male Students Concerning the Motives for Playing Online Video Games
Desinan in classe: la lezione (apparentemente) frontale
L’italiano nelle aree di confine Analisi e proposte per la sua rivitalizzazione ; Italijanščina na obmejnem območju Analiza in predlogi za njeno oživitev
Istarski građani i Europa u 2011. Istraživanje javnog mnijenja