Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Stvaranje učionice matematičkog...

U sklopu kolegija Metodika nastave matematike II, studentice četvrte godine Učiteljskog studija u pratnji dr. sc. Branke Antunović, imale su priliku sudjelovati na predstavljanju metodičkog priručnika Stvaranje učionice matematičkog promišljanja autora Petera Liljedahla. Urednica Tea Borković, profesorica matematike i fizike, i moderatorica Vedrana Bjedov svojim su izlaganjima nadahnule buduće učiteljice za učinkovitije i suvremenije pristupe poučavanju.

Priručnik se temelji na petnaestogodišnjem autorovom istraživanju i nudi konkretne smjernice za preobrazbu tradicionalne nastave u učionicu u kojoj se aktivno potiče matematičko promišljanje. Liljedahl kroz 14 primjenjivih praksi pruža učiteljima jasan putokaz kako izgraditi poticajno okruženje u kojem učenici aktivno razmišljaju, istražuju i rješavaju problemske zadatke.

https://www.gkc-pula.hr/hr/dogadjanja/4295/predstavljanje-metodickog-prirucnika-stvaranje-ucionice-matematickog-promisljanja/

Popis obavijesti