Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Novi pristupi u nastavi matematike –...

Od 4. do 8. veljače 2025. u Bolzanu je održana 14. konferencija Europskog društva za istraživanje matematičkog obrazovanja (CERME14), prestižno znanstveno okupljanje istraživača iz Europe i svijeta. CERME je poznat po specifičnoj strukturi koja uključuje rad u tematskim radnim grupama i CCC - stručno povezivanje usmjereno komunikaciji, suradnji i kooperaciji (Communication, Cooperation, Collaboration).

Na ovogodišnjoj konferenciji koja je okupila 850 istraživača iz više od 50 zemalja sudjelovala je dr. sc. Branka Antunović, viša asistentica, s radom pod nazivom Applying Duval’s Teaching Sequence to 7th-Grade Geometry: A Case Study on the Area of a Disc. Izlažući u radnoj skupini Učenje i poučavanje geometrije, u okviru podteme Kurikulum i dizajn zadataka, autorica je poseban naglasak stavila na važnost implementacije znanstvenih istraživanja u nastavnu praksu. Sudjelovanje na konferenciji u Bolzanu rezultiralo je uspostavljanjem vrijednih kontakata s međunarodnim istraživačima, a razmjena ideja i inovativnih pristupa u poučavanju matematike obogatit će znanstveni i stručni rad te kvalitetu nastave s našim studentima.

CERME14 još je jednom potvrdio svoju misiju – graditi matematičke mostove danas, za sutra.

https://www.cerme14.it/photo-gallery/

Popis obavijesti