Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Pedagogy of Children with Developmental Disabilities

Pedagogy of Children with Developmental Disabilities

Pedagogy of Children with Developmental Disabilities


BASIC DATA

Code:

41537

ECTS:

5.0

Lecturers in charge:

izv. prof. dr. sc. Dijana Drandić

Lecturers:

izv. prof. dr. sc. Dijana Drandić - Seminar

Take exam:


DETAILED DATA

1. KOMPONENTA

  • Lectures 30
  • Seminar 30

* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)

DESCRIPTION:

LITERATURE:

  1. Odgojno-obrazovna integracija: Kiš-Glavaš, L. i Fulgosi-Masnjak, R. (ur): Do prihvaćanja zajedno: Integracija djece s posebnim potrebama. Priručnik za učitelje. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM, Zagreb;
  2. Govorno-jezične teškoće: Blaži, D., Banek, LJ. (1998): Posebne jezične teškoće ? uzrok školskom neuspjehu. Revija za rehabilitacijska istraživanja, 34, 2, str.183-190.;
  3. Oštećenja sluha: Bradarić-Jončić, S. (1999): Osobitosti djece oštećena sluha. Zbornik radova Nacionalnog skupa o vjerskom odgoju djece i mladeži s posebnim potrebama ?Srcem prema vjeri?, , Zagreb, 26-33;
  4. Oštećenja vida: Stančić, V. (1992): Oštećenja vida. Fakultet za defektologiju, Zagreb.;
  5. Motorički poremećaji i kronične bolesti
    Predškolski odgoj s programskim usmjerenjima njege odgoja, zaštite i rehabilitacije djece predškolske dobi s poteškoćama u razvoju; Ministarstvo kulture i prosvjete, Zavod za školstvo, 1993.
    Soldo, N.: Odgojno obrazovna integracija djece s tjelesnom invalidnosti. Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Zagreb. str.13-76.;
  6. Mentalna retardacija i autizam
    Kiš-Glavaš, L. i Fulgosi-Masnjak, R. (ur): Do prihvaćanja zajedno: Integracija djece s posebnim potrebama. Priručnik za učitelje. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM, Zagreb.
    Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa: Dijete, odgajatelj i učitelj, Zadar, 2004.;
  7. Poremećaji u ponašanju
    Bašić, J., Koller-Trbović, N., Uzelac, S. (ur.) (2004): Poremećaji u ponašanju i rizična ponašanja: pristupi i pojmovna određenja. Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
    Bašić, J., Koller-Trbović, N., Žižak, A. (1993): Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima. Alinea, Zagreb.;
  8. Govorno-jezične teškoće
    Galić-Jušić, I. (2004): Djeca s teškoćama u učenju. Ostvarenje, Lekenik.
    Poshokova, I. (1999): Razvoj govora i prevencija govornih poremećaja, Ostvarenje, Lekenik
    Poshokova, I. (2001):Matematika bez suza, Ostvarenje, Lekenik
    Ljubešić, M.(ur.) (1997): Jezične teškoće školske djece, Školske novine, Zagreb. (odabrana poglavlja)
    Škarić, I. (ur.) (1988): Govorne poteškoće i njihovo uklanjanje. Mladost, Zagreb.;
  9. Oštećenja sluha
    Bradarić-Jončić, S. (1997): Vizualna percepcija govora i gluhoća, Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33, 2. 119-133.
    Bradarić-Jončić, S. i V. Ivasović (2004): Sign Language, Deaf Culture +amp; Bilingual Education. ERF, Zagreb.
    Bradarić-Jončić, S. i B. Bosnar (2004): Stavovi prosvjetnih djelatnika prema znakovnom jeziku u uključivanju obrazovnih prevoditelja u redovne ustanove odgoja i obrazovanja. Zbornik radova s V međunarodnog seminara SDDH: ?Dobra edukacijsko-rehabilitacijska praksa?. Trakošćan.
    Radovančić, B. (1995): 110 godina zemaljskog zavoda za gluhonijemu djecu. Centar za odgoj i obrazovanje "Slava Raškaj", Zagreb;
  10. Oštećenja vida
    Stančić, V. (1981): Adaptivni potencijal i integracija slijepih. Fakultet za defektologiju, Zagreb.
    Stančić, V., Tonković, F. G. Zovko (1979): Profesionalna integracija slijepih. Fakulzez za defektologiju, Zagreb.
    Oberman-Babić, M, Runjić, T., Znaor, M. i I. Joković-Turalija (2000): Struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema edukacijskoj integraciji učenika oštećena vida. U. Zbornik referata Simpozija Alpe-Jadran ?Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama?. Društvo defektologa Slovenije, 403-414.;
  11. Motorički poremećaji i kronične bolesti
    Joković-Turalija, I. Utjecaj senzomotoričkih i kognitivno perceptivnih stimulacija na razvoj tjelesnog koncepta kod djeteta s cerebralnom paralizom, u: Cerebralna paraliza- multidisciplinarni pristup; Hrvatski savez udruga cerebralne i dječje paralize, Zagreb1996., str.99-103.
    Finnie, R.N. Handling the young Cerebral Palsied Child; London, 1998. Prijevod u izdanju Društva invalida cerebralne i dječje paralize Zagreb 2000. ( Svakodnevne aktivnosti cerebralno paraliziranog djeteta; Igra djeteta s cerebralnom paralizom)
    Geschwend, G.: Neurofiziološki temelji razvojne rehabilitacije, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, Zagreb, 1998.
    Vicić, M.: Metodika, Hrvatskodruštvo defektologa, Zagreb, 1996. str.13-78.;


CLASSES

3. SEMESTER

Mandatory course - Regular studij - Preschool Teaching


CONSULTATIONS SCHEDULE

izv. prof. dr. sc. Dijana Drandić:

izv. prof. dr. sc. Dijana Drandić: