1.10. Predviđeni ishodi učenja studijskog programa i kompetencije koje se stječu završetkom studijskog programa |
Studij je znanstveni s težištem na stjecanju temeljnih znanja iz područja društvenih znanosti, najvećim dijelom kroz samostalni istraživački rad, djelomično kroz seminare, istraživačke zadatke-vježbe, radilišta kako bi studenti mogli razviti:
Ishodi učenja Završetkom doktorskog studija, izradom i obranom doktorske disertacije, doktorand će moći:
U skladu s Europskim kvalifikacijskim okvirom (EKO) i Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom (HKO), prema kojima doktorski studij predstavlja najvišu obrazovnu razinu, studenti trebaju kroz studij ostvariti četiri temeljna svojstva ishoda učenja: razinu (odnosno složenost kompetencije koje odgovaraju 8.2. stupnju kvalifikacijskog okvira), obujam (odnosno ukupnu količinu kompetencija za navedeni stupanj), profil struke i kvalitetu (odnosno pouzdanost i povjerenje u iskaz o završenom doktorskom studiju koji se nalazi na javnoj ispravi). S obzirom na obujam cjelovite kvalifikacije na osmom stupnju kvalifikacijskog okvira, studij je koncipiran tako da studenti sustavno rade na ishodima koji su u skladu s osmom razinom kvalifikacijskog okvira. U konačnici, to će rezultirati originalnim doktorskim radom iz kojega se mogu objaviti radovi u znanstvenim časopisima s međunarodnom recenzijom, referirani u nekoj od relevantnih baza za daljnje napredovanje. Nakon završetka doktorskog studija, od studenata se očekuje da poznaju područje rada i metode koje se koriste u odabranoj disciplini te razviju sposobnost samostalnog istraživanja, kritičnog razmišljanja i vještinu upravljanja znanstvenim i stručnim projektima vezanim uz obrazovanje. Nadalje, očekuje se da će ovaj doktorski studij pripremiti stručnjake koji će podizanjem razine kvalitete ekspertnog znanja u području studiranja, biti sposobni neposredno pridonositi približavanju hrvatskog društva europskim standardima, a samim time i podizanju kvalitete života na lokalnoj i nacionalnoj razini, posebno u segmentu obrazovanja. Po završetku studija, studenti će moći ravnopravno sudjelovati u istraživačkim timovima te će biti u stanju istraživački promišljati, metodološki utemeljeno interpretirati istraživačke probleme u kojima je potrebna ekspertiza iz područja obrazovanja i upravljanja sustavom obrazovanja. |