Vrednovanje u nastavi na daljinu...

Djelatnica Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti, doc. dr. sc. Marina Diković, opisala je vrednovanje u nastavi na daljinu u monografiji Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID-19 bolesti (poveznica: https://element.hr/artikli/1197/skolovanje-od-kuce-i-nastava-na-daljinu-u-vrijeme-hr-covid-19 ).

Analizom istraživanja iz područja dokimologije, autorica ukazuje na poteškoće, nedostatke i izazove aktivnosti vrednovanja na daljinu. Poziva se na dokumente Ministarstva znanosti i obrazovanja namijenjene učiteljima i nastavnicima kao i brojne alate koji pomažu u provođenju vrednovanja na daljinu, te ukazuje da takav oblik vrednovanja podrazumijeva veći angažman svih dionika odgojno-obrazovnog procesa.

Knjiga Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 nastala je u doba kad se nastava, radi epidemiološke situacije, održavala online ili na daljinu. Urednici Vladimir Strugar, Ante Kolak i Ivan Markić okupili su tim od 15 znanstvenika iz područja pedagogije za svih sveučilišta u Republici Hrvatskoj koju su istraživali odgovore na pitanja što su se u situaciji pandemije javila u području odgoja i obrazovanja. Znanstvenici su se u svojim nastojanjima usmjerili na proces učenja kod kuće i nastavu na daljinu, istraživali su roditeljska, učenička i učiteljska iskustva ovakvih oblika nastave, promatrali su odnose među učenicima, promišljali o odgojnim izazovima u doba krize, o procesu vrednovanja, kao i online usavršavanju učitelja te bezgraničnim mogućnostima internetske galaksije u nastavi na daljinu.

Knjiga je namijenjena znanstvenicima, istraživačima, učiteljima, stručnim suradnicima, studentima, roditeljima i svim građanima kao izvrstan izvor za promišljanje provođenja nastave na daljinu i u drugim uvjetima.

Popis obavijesti