Izvanredni studenti FOOZ-a iznimno su...

Prilično smo sigurni da su do sada svi čuli za korona virus ili COVID-19. Povjerenstvo za komunikaciju FOOZ-a istražilo je kako je ovaj virus utjecao na život naših studenata, organizaciju učenja i dnevnih obaveza, te utvrdilo prednosti i nedostatke virtualne nastave.

Nastava se odvijala u virtualnim učionicama prema redovnom rasporedu s kratkim stankama. Neki od profesora su svoje materijale za nastavu stavili na Moodle, te su pomoću njih izvodili nastavu, dok su se studenti mogli uključiti mikrofonom ili postaviti pitanja u ''chatu''. Imali su i interaktivnu nastavu, gdje su svi uključivali kamere i komunicirali mikrofonima.

O iskustvima ovakvog oblika nastave govorile su studentice Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija Ana Mari Orešković i Ivana Kujundžija. Obje su studentice naglasile kako su si na početku pandemije uspostavile dnevni ritam aktivnosti, te su se prilagodile novonastalim uvjetima. Virtualna nastava nije im predstavljala veliki problem, ali je ipak zahtijevala vrijeme prilagodbe. Susrele su se s novim pristupima radukoristeći se digitalnim alatima za koje ranije nisu čule. Prednosti rada u virtualnim učionicama vide u tome što same upravljanju vremenom koje provode u učenju, boljem pregledu obaveza i mogućnosti ponovnog pregledavanja održane nastave. Nedostaci virtualnih učionica odnose se na česte prekide internetske veze, nejasnoće oko gradiva i korištenje raznih aplikacija koje su ih ponekad zbunjivale. Nedostaje im druženje na Fakultetu i direktna komunikacija s profesorima.

Studentice Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Patricija Petrović, Matea Gulja, Dajana Bolterstein, Martina Plantaki, Stela Repeša smatraju da virtualna nastava ima više prednosti nego nedostataka. Smatraju da je većina profesora posvećenija studentima i radu nego inače. Studentice su izvanrednog studija pa vide prednost online nastave i s obzirom na financijejer su uštedjelena prijevozu i smještaju. Ipak, voljele bi da se ispiti održavaju u učionicama kao i prije. Studentica Dajana Bolterstein je majka dvoje predškolske djece te je vrlo teško organiziralaradni dan dok je boravila kod kuće. Teškoje ispunjavala obaveze prema Fakultetu kojih je bilo više nego inače. No, kaže da je komunikacija s profesorima bila na solidnoj razini, te je izvršavala sve u skladu sa zadanim rokovima, kao i ostali studenti.

Proteklih tjedana se u svijetu i u Republici Hrvatskoj smanjio broj inficiranih ljudi. Međutim, na Fakultetu se ispiti u učionicama odvijaju samo u iznimnim situacijama, i dalje se potiče on – line provjeravanje usvojenih sadržaja. Važno je držati se uputa i preporuka Vladinih mjera kako bi se spriječilo širenje zaraze i kako bismo se što prije vratili u učionice.

Popis obavijesti