KORISNE POVEZNICE
Zvanje: | redoviti profesor u trajnom zvanju |
E-mail: | |
Organizacijska jedinica: | Odsjek za rani i predškolski odgoj i obrazovanje |
preddiplomski
diplomski
preddiplomski
poslijediplomski doktorski
cjeloživotno učenje
Diplomirala je pedagogiju i psihologiju na Filozofskom fakultetu u Ljubljani 1975. godine. Poslijediplomski magistarski Interdisciplinarni studij bibliotekarstva, dokumentacije i informacijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu završila je 1983. godine, a doktorski studij pedagogije na Filozofskom fakultetu u Rijeci 1995. godine. Nakon rada u Osnovnoj školi „S. Vukelić“ u Rovinju, 1979. godine započinje s radom na fakultetu u Puli. Bila je glavni istraživač dvaju znanstvenih projekata (MZOŠ) kojima je u sustav visokog obrazovanja uvela dvije znanstvene novakinje, surađivala je na četirima nacionalnim projektima i jednom međunarodnom (Slovenija). Bila je recenzent i sudjelovala u izradi osam preddiplomskih, diplomskih i doktorskih studijskih programa u Hrvatskoj i Sloveniji, recenzirala je velik broj znanstvenih radova za zbornike, znanstvene časopise i knjige, urednica je sedam znanstvenih publikacija, organizirala je tri znanstvena skupa, objavila velik broj znanstvenih radova i knjigu te sudjelovala na mnogim znanstvenim skupovima u zemlji i inozemstvu. Pokrenula je studij razredne nastave s pojačanim predmetima (informatika i engleski) u okviru Visoke učiteljske škole u Puli 2000. godine. Sudjelovala je u radnim grupama za izradu bolonjskih studijskih programa, za uvođenje Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, državne mature, u izradi Elaborata za osnivanje Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, adaptaciju i opremanje Visoke učiteljske škole. Bila je članica mnogih povjerenstava na razini Odjela i rektorata, mentor pri izradi velikog broja diplomskih i završnih radova. Dobitnica je zahvalnice Ministarstva znanosti obrazovanja i športa za doprinos uvođenju državne mature u hrvatski školski sustav i provedbu projekta “Daljnji razvoj HKO“. Obnašala je čelne dužnosti (u dva mandata dekanica je Visoke učiteljske škole i pročelnica Odjela za obrazovanje učitelja i odgojitelja te zamjenica pročelnika Odjela za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile te v.d. pročelnice). Od listopada 2013. prorektorica je za nastavu i studente Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.
DATUM POSLJEDNJEG IZBORA U ZVANJE
PODRUČJE, POLJE I GRANA U KOJOJ JE IZVRŠEN ZADNJI IZBOR U ZVANJE
The Use of Kolb’s Model in Science Teaching Methodology
Preschool teachers’ attitudes to the use of information and communication technology in preschool institutions
Students’ attitudes toward humour in higher education
Attitudes of Students Towards Informal Addressingof Professors in Higher Education Institutions.
Stavovi studenata o računalnom načinu razmišljanja i vještine rješavanja testa računalnog načina razmišljanja
Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog skupa 18. dani Mate Demarina pod nazivom „Novi izazovi u odgoju i obrazovanju“ / Proceeding of the International Scientific Conference 18th Mate Demarin Days "New Challenges in Education"
Self - Perception of Nurses' Communication Skills in their Work with Patients
Developing computer literacy among elementary school children – Education for the future
Senzorna integracija i intervencije pomoću konja
Reaching Horizons in Contemporary Education
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja
Prospects of Education for Development in the Context of the Bologna Process Guidelines and the Role of Stress in the Academic Adjustment of University Students
Razvoj kompetencija i stručno usavršavanje odgojitelja
Perspectives of Education for Development in the Context of Active Citizenship
Pedagoško-psihološki aspekti komunikacije
Suvremeni modeli rada u dječjem vrtiću i kompetencije odgojitelja
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
55 godina visokoga školovanja učitelja i odgojitelja u Puli
The impact of ICT on education efficiency in the context of e-library success in higher education
Uloga pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja
Importance of Information and Communications Technology (ICT) in Balance Sheet Categories Training
Odgoj i obrazovanje za razvoj danas i sutra. Ekološke i društvene paradigme
Implementation of Bologna process-Experiences and Challenges
Education for development
Zbornik radova 13. dana Mate Demarina
Should parent-child therapy include teachers to treat depressed preschoolers when caregiver shows affective disorders?
Managing a primary school class: an empirical study
Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti
Učitelj za društvo znanja. Pedagogijske i tehnologijske paradigme bolonjskoga procesa
Razvoj kulturnog menadžmenta u uvjetima globalizacije obrazovanja
Suvremeni školski menadžment – izazov za osnovne i srednje škole
Inclusion of Students with Special Needs in the Pre-School Training University Studies - Some Croatian Experiences
Education system in Croatia, with special emphasis on primary education: recent trends and issues
Management of Primary and Secondary Schools
The Development of Teacher Competences in the Context of the Croatian Qualifications Framework and the Bologna process
Technological aspects of quality of education for sustainable development
Teacher education curriculum for sustainable development
Menadžment osnovnih i srednjih škola
Računalo-komunikacijski izazov djeci predškolske dobi
Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju
Trajnostni razvoj v kontekstu izobraževanja
EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR TEACHING DEMOCRATIC CITIZENSHIP
CURRICULUM FOCUSED ON THE DEVELOPMENT OF COMPETENCES IN TEACHERS’ INITIAL EDUCATION
Implementation of Web 2.0 applications in education
Compensating for lost abilities
Poticajna okolina u zadovoljavanju potreba gluhog djeteta rane dobi
The technological aspects of teacher's education in European Union
Education system in Croatia, with special emphasis on primary education: recent trends and issues
Implementation of ICT in initial preschool teacher education in Croatia
Teachers’ and Students’ ICT Competences in the Context of the Bologna Process
The 'new school' module and Communication through contemporary media
Education for Sustainable Development in the Context of the Bologna process
Tehnologijski aspekti i dimenzije cjeloživotnog učenja i obrazovanja za održivi razvoj
Okruženje sačuvano za budućnost u viziji studenata učiteljskog studija Sveučilišta u Puli
Suradnja i komunikacija roditelja i odgojitelja
Open Distant Learning: Pedagogical Terms of Reference and Dilemmas
A Distance Learning Review : The Communicational Module 'Learning on Demand-anywhere at any Time'
Internet as a New Source of Knowledge
The use of media in the classroom
Pre-school Teachers' Informatics and Information Literacy
Communication teacher-student-computer
Distance Learning : Practice and Dilemmas
Computer Literacy Course for Teacher for the 21st Century
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Interactive Communication in Education
Modern Aspects of Communication In Education of Teachers Using New Information and Communication Technologies ( ICT )
Communication for the Purpose of Encouraging Gifted Students
Interactive Communication by Applying Contemporary Media in Higher Education
Škola za digitalno doba
Nursery School Teachers' Creative Teamwork
Uporaba računala u odgojno-obrazovnom radu s djecom predškolske dobi
Fakultet bez papira
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na organizaciju i organizacijsku kulturu
A Comparativew Account of the Organization of Pre-schol Teacher Educatgion in Croatia and Slovenia
Uloga učitelja u razvoju darovitosti
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na organizaciju i organizacijsku kulturu
Pripremanje za tehnologijsko obrazovanje najmlađij
Teaching-Techology Foundations in the Education of Teacherc
Parenting style and the socialization of children in classroom enviroment
The Model Conception of an Interdisciplinary Lesson at the Institution of Higher Education
The Computerization of Educational Institutions and their Contribution to Quality Education
Globalizacija i nove informacijske i komunikacijske tehnologije
The model conception of an interdisciplinary lesson at the instution of higher education
The inteligent academic briefcase
Computer Education of Youth in Context of European Education
Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo
High Quality Education and Creativity
Interaktivna komunikacija s darovitim učenicima
Interaktivna komunikacija primjenom suvremenih medija u visokoškolskom obrazovanju
Informatizacija obrazovnih institucija - strategijski pogled
Application of Modern Means in Education of teaching Personnel
Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo
Računalo kao pomagalo u liječenju djece s cerebralnom paralizom
Zadovoljavanje djetetovih potreba pretpostavka za humanistički pristup predškolskom djetetu
Uloga razine savjesnosti u socijalizaciji djece u razrednoj sredini i školskom uspjehu
Istraživanje važnosti odgojno-obrazovnog rada u predškolskim ustanovama za kvalitetno uključivanje djeteta u redovno obrazovanje