KORISNE POVEZNICE
Zvanje: | redoviti profesor u trajnom zvanju |
E-mail: | |
Katedra/služba: | Odsjek za predškolski odgoj , Fakultet informatike u Puli |
sveučilišni preddiplomski
sveučilišni diplomski
sveučilišni integrirani preddiplomski i diplomski
stručni preddiplomski
sveučilišni poslijediplomski doktorski
Diplomirala je pedagogiju i psihologiju na Filozofskom fakultetu u Ljubljani 1975. godine. Poslijediplomski magistarski Interdisciplinarni studij bibliotekarstva, dokumentacije i informacijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu završila je 1983. godine, a doktorski studij pedagogije na Filozofskom fakultetu u Rijeci 1995. godine. Nakon rada u Osnovnoj školi „S. Vukelić“ u Rovinju, 1979. godine započinje s radom na fakultetu u Puli. Bila je glavni istraživač dvaju znanstvenih projekata (MZOŠ) kojima je u sustav visokog obrazovanja uvela dvije znanstvene novakinje, surađivala je na četirima nacionalnim projektima i jednom međunarodnom (Slovenija). Bila je recenzent i sudjelovala u izradi osam preddiplomskih, diplomskih i doktorskih studijskih programa u Hrvatskoj i Sloveniji, recenzirala je velik broj znanstvenih radova za zbornike, znanstvene časopise i knjige, urednica je sedam znanstvenih publikacija, organizirala je tri znanstvena skupa, objavila velik broj znanstvenih radova i knjigu te sudjelovala na mnogim znanstvenim skupovima u zemlji i inozemstvu. Pokrenula je studij razredne nastave s pojačanim predmetima (informatika i engleski) u okviru Visoke učiteljske škole u Puli 2000. godine. Sudjelovala je u radnim grupama za izradu bolonjskih studijskih programa, za uvođenje Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, državne mature, u izradi Elaborata za osnivanje Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, adaptaciju i opremanje Visoke učiteljske škole. Bila je članica mnogih povjerenstava na razini Odjela i rektorata, mentor pri izradi velikog broja diplomskih i završnih radova. Dobitnica je zahvalnice Ministarstva znanosti obrazovanja i športa za doprinos uvođenju državne mature u hrvatski školski sustav i provedbu projekta “Daljnji razvoj HKO“. Obnašala je čelne dužnosti (u dva mandata dekanica je Visoke učiteljske škole i pročelnica Odjela za obrazovanje učitelja i odgojitelja te zamjenica pročelnika Odjela za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile te v.d. pročelnice). Od listopada 2013. prorektorica je za nastavu i studente Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.
DATUM POSLJEDNJEG IZBORA U ZVANJE
PODRUČJE, POLJE I GRANA U KOJOJ JE IZVRŠEN ZADNJI IZBOR U ZVANJE
Students’ attitudes toward humour in higher education
Preschool teachers’ attitudes to the use of information and communication technology in preschool institutions
The Use of Kolb’s Model in Science Teaching Methodology
Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog skupa 18. dani Mate Demarina pod nazivom „Novi izazovi u odgoju i obrazovanju“ / Proceeding of the International Scientific Conference 18th Mate Demarin Days "New Challenges in Education"
Developing computer literacy among elementary school children – Education for the future
Self - Perception of Nurses' Communication Skills in their Work with Patients
Senzorna integracija i intervencije pomoću konja
Reaching Horizons in Contemporary Education
Razvoj kompetencija i stručno usavršavanje odgojitelja
Prospects of Education for Development in the Context of the Bologna Process Guidelines and the Role of Stress in the Academic Adjustment of University Students
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja
Pedagoško-psihološki aspekti komunikacije
55 godina visokoga školovanja učitelja i odgojitelja u Puli
Perspectives of Education for Development in the Context of Active Citizenship
The impact of ICT on education efficiency in the context of e-library success in higher education
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Suvremeni modeli rada u dječjem vrtiću i kompetencije odgojitelja
Odgoj i obrazovanje za razvoj danas i sutra. Ekološke i društvene paradigme
Importance of Information and Communications Technology (ICT) in Balance Sheet Categories Training
Uloga pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja
Implementation of Bologna process-Experiences and Challenges
Zbornik radova 13. dana Mate Demarina
Education for development
Managing a primary school class: an empirical study
Should parent-child therapy include teachers to treat depressed preschoolers when caregiver shows affective disorders?
Inclusion of Students with Special Needs in the Pre-School Training University Studies - Some Croatian Experiences
Suvremeni školski menadžment – izazov za osnovne i srednje škole
Razvoj kulturnog menadžmenta u uvjetima globalizacije obrazovanja
Učitelj za društvo znanja. Pedagogijske i tehnologijske paradigme bolonjskoga procesa
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti
Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse
Menadžment osnovnih i srednjih škola
Teacher education curriculum for sustainable development
Technological aspects of quality of education for sustainable development
The Development of Teacher Competences in the Context of the Croatian Qualifications Framework and the Bologna process
Management of Primary and Secondary Schools
Education system in Croatia, with special emphasis on primary education: recent trends and issues
Računalo-komunikacijski izazov djeci predškolske dobi
Poticajna okolina u zadovoljavanju potreba gluhog djeteta rane dobi
Compensating for lost abilities
Implementation of Web 2.0 applications in education
CURRICULUM FOCUSED ON THE DEVELOPMENT OF COMPETENCES IN TEACHERS’ INITIAL EDUCATION
EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR TEACHING DEMOCRATIC CITIZENSHIP
Trajnostni razvoj v kontekstu izobraževanja
Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju
Teachers’ and Students’ ICT Competences in the Context of the Bologna Process
Implementation of ICT in initial preschool teacher education in Croatia
Education system in Croatia, with special emphasis on primary education: recent trends and issues
The technological aspects of teacher's education in European Union
The 'new school' module and Communication through contemporary media
Okruženje sačuvano za budućnost u viziji studenata učiteljskog studija Sveučilišta u Puli
Tehnologijski aspekti i dimenzije cjeloživotnog učenja i obrazovanja za održivi razvoj
Education for Sustainable Development in the Context of the Bologna process
Internet as a New Source of Knowledge
A Distance Learning Review : The Communicational Module 'Learning on Demand-anywhere at any Time'
Open Distant Learning: Pedagogical Terms of Reference and Dilemmas
Suradnja i komunikacija roditelja i odgojitelja
The use of media in the classroom
Computer Literacy Course for Teacher for the 21st Century
Distance Learning : Practice and Dilemmas
Communication teacher-student-computer
Pre-school Teachers' Informatics and Information Literacy
Interactive Communication in Education
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Interactive Communication by Applying Contemporary Media in Higher Education
Communication for the Purpose of Encouraging Gifted Students
Modern Aspects of Communication In Education of Teachers Using New Information and Communication Technologies ( ICT )
Uporaba računala u odgojno-obrazovnom radu s djecom predškolske dobi
Nursery School Teachers' Creative Teamwork
Škola za digitalno doba
Parenting style and the socialization of children in classroom enviroment
Teaching-Techology Foundations in the Education of Teacherc
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na organizaciju i organizacijsku kulturu
Uloga učitelja u razvoju darovitosti
A Comparativew Account of the Organization of Pre-schol Teacher Educatgion in Croatia and Slovenia
Pripremanje za tehnologijsko obrazovanje najmlađij
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na organizaciju i organizacijsku kulturu
Fakultet bez papira
High Quality Education and Creativity
Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo
Computer Education of Youth in Context of European Education
The inteligent academic briefcase
The model conception of an interdisciplinary lesson at the instution of higher education
Globalizacija i nove informacijske i komunikacijske tehnologije
Interaktivna komunikacija primjenom suvremenih medija u visokoškolskom obrazovanju
Interaktivna komunikacija s darovitim učenicima
The Computerization of Educational Institutions and their Contribution to Quality Education
The Model Conception of an Interdisciplinary Lesson at the Institution of Higher Education
Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo
Application of Modern Means in Education of teaching Personnel
Informatizacija obrazovnih institucija - strategijski pogled
Zadovoljavanje djetetovih potreba pretpostavka za humanistički pristup predškolskom djetetu
Računalo kao pomagalo u liječenju djece s cerebralnom paralizom
Uloga razine savjesnosti u socijalizaciji djece u razrednoj sredini i školskom uspjehu
Istraživanje važnosti odgojno-obrazovnog rada u predškolskim ustanovama za kvalitetno uključivanje djeteta u redovno obrazovanje