Šifra: 96505
ECTS: 3.0
Nositelji:
Izvođači: Ivana Bančić Čupić , prof. - Seminar

doc. dr. sc. Silva Bratož - Predavanja
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 45
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je steći kompetencije za klasificiranje, interpretaciju i analizu dječje književnosti na engleskom jeziku.
Sadržaj kolegija:
1. Pojam dječje književnosti i mjesto i uloga izvorne dječje književnosti u nastavi engleskog kao stranog jezika.
2. Dječja književnost u kontekstu svjetske književnosti: pregled povijesti dječje književnosti na engleskom jeziku.
3. Temeljni pojmovi teorije književnosti.
4. Pristupi analizi djela dječje književnosti: interpretacija djela u sklopu nastave engleskog jezika.
5. Žanrovi i tipovi dječje književnosti: problemi klasifikacije.
6. Knjige ranog djetinjstva: početnice i slikovnice.
7. Žanrovi tradicionalne (usmene) književnosti. Prijevodi poznatih djela dječje književnosti na engleski jezik.
8. Poezija za djecu: rani pisci poezije za djecu.
9. Fikcionalna književnost: uspon romana kao žanra.
10. Viktorijansko razdoblje: zlatno doba dječje književnosti na engleskom jeziku.
11. Multikulturalna književnost za djecu.
12. Cenzura u dječjoj književnosti.
Literatura:
  1. Anderson, Nancy A.; Elementary children s literature - the basics for teachers and parents; Boston: Pearson Education (2006)
  2. Dujmović, Mauro, Bančić, Ivana.; A handbook in children s literature.; Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (2014)
  3. Russell, David L.; Literature for children - a short introduction; Boston: Pearson Education (2005)
7. semestar
Izborni modul Engleski jezik US VII. sem - Redovni studij - Učiteljski studij
Termini konzultacija: